گروه اقتصاد دانان استان اصفهان

وبلاگ گروهی
درباره بلاگ

این بلاگ یک کار عملی از طرف دبیرستان دخترانه کاردان پور می باشد

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
۰۹ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۳۳

شعر

​​​​​​#شعر 

اهل دانشگاهم 

رشته ام علافیست 

جیب هایم خالیست 

پدری دارم من

حسرتش یک شب خواب!

دوستانی همه از دم ناباب

وخدایی که مرا کرده جواب!

اهل دانشگاه

 قبله ام استاد است

جانمازم نمره!

خوب میفهمم سهم اینده ام بیکاریست

من نمیدانم که چرا میگویند؟

مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار

و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست؟؟

چشم هارا باید شست

جور دیگر باید دید!

از آدم دانا باید ترسید 

باید از قیمت دانش نالید

و به آنها فهماند 

من این فهم را فهمیدم

من به گور پدر علم و هنر خندیدم...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۹

نظرات  (۱)

سلام . شعر خوبی بود کلی خندیدم. سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی